21. "Its Over"

Tidigare...
Jag tog tag I tröjkanten och drog den över huvudet på henne. Mina ögon fastnade lite på hennes bröst. Detta skulle bli en lång natt, eller rättare sagt dag...

 
Harrys POV

- I'm Sorry! Bönade jag ännu en gång till Taylor där vi satt i hennes hus. Jag märkte att hon suckade. Alltså! Var hon tvungen att komma in just då...! När vi, hånglade. Fast det kanske var lika bra. Jamenar, jag kan ju inte gilla båda samtidigt?
- Who was she? Jag var förvånad att hon äntligen sa något så jag fick först inte fram någo riktigt ord.
- Uhm, Just a girl I met in Sweden.
- Aha, so when you go out on tours you just go out and dating a new one!? Hon var upprörd, ordentligt rasande faktiskt.
- Taylor please.. Försökte jag, men jag visste att det var lönlöst.
- No, Harry. It's over.
- B... Bu.... Bu.... But! Taylor C'mon!
- No I'm serious! If you want her take her!
- Taylor....
- Just leave now please.
Jag började gå mot ytterdörren, jag visste inte mina känslor just då. Om jag var glad, för jag kunde vara med Amy (även om hon hatade mig just nu), eller om jag var ledsen för jag hade förlorat henne. Jag var nog både och. Jag stog nu utanför hennes dörr. Jag började gå hemåt, det var en lång bit vi båda hade sprungit men jag behövde ändå lite egen tid så att säga.
 
Jag tänkte på Amy & Taylor. Taylor kändes helt hopplös just nu, men det gjorde ju Amy också. Och jag har ändå känt Taylor längre, fast hon vill ju inte ha med mig att göra. Men somsagt det vill ju inte Amy heller, tror jag. Fast jag och Amy var ju inte ens ihop! Men vi kanke skulle bli?
 

Nialls POV

Att vakna med en Olivia liggandes tätt tryckt emot mig var en skön känsla. Jag kollade mig omkring i rummet, det låg kläder lite här och var och då kom minnet tillbaka. Det fick mig att rodna men det gjorde inget. Jag drog in doften av hennes hår, hon luktade så gott! Jag skulle kunna ligga såhär i resten av mitt liv men vi var tvungna att klä på oss. Hon skulle flyga hem ikväll. Jag skulle nog inte kunna klara av saknaden! När skulle vi träffas igen liksom? Jag bestämmde mig att njuta av stunden i stället.
- Let's get dressed, I wan't to see eveything the last hours! Okey?
- Sure cutie!
Jag följde henne med blicken medan hon ställde sig upp och gick för att leta reda på sina kläder som somsagt var utspridda lite överallt. Hon var så vacker. Hon vände sig om mot mig och jag tittade nervöst ner på mina händer, man vill ju inte verka pervers! Jag tror hon fnittrade till lite och det fick mig bara att rodna. Jag bestämmde mig för att klä på mig så jag reste mig upp och började leta reda på mina kläder jag med. Efter att vi hade tagit på oss våra kläder så var det dags att checka ut från hotellet också. Amy hade redan checkat ut sen igår så vi sa hejdå till rummet och gick ner i lobbyn. Väl där så lämnade Olivia in nyckeln och vi började bege oss hem till mig för att lämna hennes stora bagage.

Ledsen för detta EXTREMT KORTA KAPITELL!
Men eftersom jag inte kommer kunna skriva imorgon och mer idag så blev det denna updateringen!
Jag hoppas också att vi kan ge er någon julspecial, men jag lovar inget! BARA EN TANKE! ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

littlethingsff.blogg.se

Olivia är från Göteborg och är 17 år gammal. Hon bor i en villa med sin mamma, pappa, störiga brorsa och halv gulliga lillasyster. Hon har det mesta hon behöver, det vill säga ett piano, en gitarr och annan inspelnings utrustning. Amy är också 17 och bor i en likadan villa på Olivias gata. Hon bor där med sin mamma. Hon har inga syskon så därför tar hon gärna hand om Olivias. Hon gillar att dansa och har hjälpt Olivia i många lägen.

RSS 2.0