15. PERFEKT(?)

Tidigare...
Harrys POV...
jag böjde mig långsamt fram och gav henne en kyss mitt på munnen. Jag kände hennes varma och mjuka läppar mot mina. Detta var den bästa kyssen på länge.

Nialls POV

Jag satt brevid Olivia och nästan kände hennes kroppsvärme. Vi satt och kollade på några bilder och mest snackade lite. Men att sitta nära henne fick mig att rodna. Ja, det här var äkta kärlek! Jag tittade på henne och märkte att hon tittade tillbaka på mig. Jag sänkte huvudet för att jag skämdes så.
- Hey, look at me. Sa hon då. Jag tittade upp och märkte att våran ögonkontakt skulle leda till ännu en underbar kyss. Jag böjde mig sakta fram, man ville ju ändå inte förstöra något! Jag såg hur hon också lutade sig lite. Våra läppar möttes, ännu en gång. Jag njöt. Men även fast jag inte ville att denna stunden skulle ta slut så gjorde den det. Jag såg in i hennes ögon, hela dem log. Hela hon log. Vi satt så en stund och bara kollade på varandra. Men tillslut så avbröt något fan oss.
- Are you guys togheter!? OMG!!
- Oh... Jag började klia mig i nacken, jag tänkte ju inte riktigt på att det faktikt var andra här också.. Och nu såg säkert alla bilder på twitter, facebook eller någon blogg. Jag kollade på Olivia, var hon sur? Nej, hon log. Och det fick mig bara att le ännu mer så jag svarade:
- I hope so! Jag kollade på Olivia och hon log nu ett ännu bredare leende. Allt var så perfekt!
 
Amys POV


En liten sida ur hennes dagbok samma kväll...

OMG! INTE FAN GIRLA! MEN HARRY STYLES HADE KYSST MIG! Åhh. Vilken underbar kyss! Han hade verkligen kysst mig rätt på munnen! Men, tänk om jag blir ihop med honom, kommer det att fungera? Jag menar jag kanske.. Dör... Med tanke på att jag har en livsfarlig sjukdom. Eller till och med två. Kan jag våga fästa mig vid Harry? Eller rättare sagt, vågar jag låta honom fästa sig vid mig? Vi kanske bättre passar som vänner? Han är nog mer som den storebror jag aldrig haft...
 
Harrys POV

Jag satt och spelade FIFA med Zayn, han var typ den ända som inte hade frågat vad jag gjorde med Amy utanför. Men jag svarade ärligt, att jag hade kysst henne. De andra hade frågat om det liksom blivit något mer också. Men jag svarade att jag inte visste, liksom. För det gjorde jag inte. Jag tror att jag är kär nu. För när jag såg henne komma in till det lilla rummet vi var i förut så kände jag hu rhela jag blev glad, det bubblade inte direkt i magen. Men jag blev superglad. Verkligen! Och kyssen kändes, så... Så äkta!
- Haha! I won! You owe me a soda from the fridge! Hörde jag plötsligt Zayn skrika.
- But... Okay.. Be right back! Jag suckade och började gå mot kylen. Haha, nu distraherade till och med tjejen mig från att pela FIFA. Joo nog är det lite kärlek i alla fall. Jag tog två läskburkar från kylen och gick tillbaka till Zayn. Jag satte mig bekvämt i soffan och öppnade en burk.
- Okay let's play another game! And now, don't play like a girl...
- EYY! I not playing like a girl!!
- Yeah, sure... Han hånflinade lite mot mig, jag räckte ut tungan som svar och tog kontrollen i stället, nu skulle jag i alla fall vinna!
 
Olivias POV

Jag satt och kollade twitter. Jaa, många bilder var det upplagda på Niall och mig. Även fast det inte hade varit så många inne i det lilla rummet... Men på något sätt så kände jag mig ändå väldigt glad! Jag menar, det är så sjukt. Och Niall hade sagt att han hoppades på att vi skulle bli ihop! Jag menar, min känsla nu gick inte att beskriva! Jag var så otroligt upprymd!! Jag var tvungen att messa Niall direkt!
 
"Hi! You know the thing you said before, earlier today. About if we where togheter. And you said hope so. I just wanted you to know that, I hope so to. So... Are we togheter? :) Xxx Olivia"
 
Jag skickade sms:et. Det kändes som en liten befrielse faktiskt! Joo, det var skönt att han fick veta! Jag kollade lite mer på en av många bilder på mig och Niall. Fast denna gången kollade jag mer på kommentarerna.
 
"Omg!! They are sooo cute togheter!! :DD" "What's here name?? :)))" "They are like made for each other!! <3"
 
Jag log. Mycket. Och när moilen vibrerade så nuddade mina mungipor öronen. Bokstavligt talat alltså!
 
"Hi Olivia!! So happy you text me! And all you said! And, we are totally togheter right now... Hehe, I maybe being little clingy... But I hope we can see each other another time when your still in London! How long do you stay? ;) Xxxx Nialler"
 
Jag bestämde mig för att svara på meddelandet i morgon, men gud. Jag såg säkert ut som ett fån med mina mungipor uppe vid öronen... Men WHO CARES!? Jag somnade så också, jag kommer ha kramp imorgon... Men vad gör det!? JAG VAR IHOP MED NIALL HORAN! Han var min....!

Såja! Nu är uppdatering igång som normalt igen, ungefär! Men här kommer del 15... Hope you liked it! :D
 
 
 


Kommentarer
Catie

Yeyy!! Braa!

2012-11-29 @ 05:20:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

littlethingsff.blogg.se

Olivia är från Göteborg och är 17 år gammal. Hon bor i en villa med sin mamma, pappa, störiga brorsa och halv gulliga lillasyster. Hon har det mesta hon behöver, det vill säga ett piano, en gitarr och annan inspelnings utrustning. Amy är också 17 och bor i en likadan villa på Olivias gata. Hon bor där med sin mamma. Hon har inga syskon så därför tar hon gärna hand om Olivias. Hon gillar att dansa och har hjälpt Olivia i många lägen.

RSS 2.0