SORRY!!!!!

Tack, tack, tack, tack till alla er som fortfarande hängerkar och faktiskt kollar in VARJE dag för att se om det kommit upp något nytt men bli besvikna varje dag... SÅÅÅÅÅÅ Ledsen för det men har lite tappat bort mig själv i skrivandet och så. Men ska i alla fall skriva så mycket jag orkar nu i natt så ni kanske får ett i kväll eller imorgon (tisdag)... Vill tacka alla er som fortfarande är kvar och jag/vi älskar er sååååå mycket!!!! Men som sagt nu har jag ett kapitel att skirva och på grund av mitt/vårat lååånga uppehåll ska det bli ett lååångt kapitel om ni nu vill det, och vill också passa på att önska er en god fortsättning och ber om ursäkt för att inte önskat god ju och gott nytt år tidigare, men gör det nu. Har själv haft det bra, sovit hos Hanna i en vecka nästan och vi såg berättetelsen om pi som var väldigt trevligt. (bara så ni vet så bor Hanna och jag 16 mil ifrån varandra men har kännt varandra hela livet så vi försöker att träffas på loven. Som t.ex kom hon till mig på höstlovet när vi startade bloggen. o.s.v) Ha det bäst så ses vi snart, hoppas jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

littlethingsff.blogg.se

Olivia är från Göteborg och är 17 år gammal. Hon bor i en villa med sin mamma, pappa, störiga brorsa och halv gulliga lillasyster. Hon har det mesta hon behöver, det vill säga ett piano, en gitarr och annan inspelnings utrustning. Amy är också 17 och bor i en likadan villa på Olivias gata. Hon bor där med sin mamma. Hon har inga syskon så därför tar hon gärna hand om Olivias. Hon gillar att dansa och har hjälpt Olivia i många lägen.

RSS 2.0