2. Myskväll

Detta har hänt:
Jag låste upp och öppnade försiktigt och där stod ingen mindre än Louis Tomlinson.

Herregud! Självaste Louis, stog bara någon meter framför mig!

-Ehm, Hi there I'm Louis from one direction, and we're kinda need somewhere to sleep, and yeah. We are wondering if we could sleep here?

Jag och Olivia stog som förstelnade. VI kunde inte röra en ända muskel i kroppen. Men tillslut hörde jag Olivia klämma fram något.

-Uhm, sure, come in! Feel like home!

-Thank you! svarade Louis och alla steg in i den lilla byggnaden. Jag tänkte efter för att också kunna säga något. Då kom jag på att vi inte hade presenterat oss än.

-Umh, by the way I'm Amy! sa jag med en ändå ganska stabil röst. Jag skakade sedan hand med killarna. Olivia presenterade sig också och vi alla satte oss sen ner och pratade lite om allt möjligt. Tills Zayn plötsligt märker att de fortfarande sitter i deras blöta kläder! Alla vi började fnissa lite. Tänk att de glömde bort det, ja menar det måste ändå vart ganska kallt och sitta i syngsura kläder. Jag vaknade sen ut från mina tankar och märkte att alla hade tagit av sig tröjan. Jag blev förstelnad. Jag bara satt och stirrade på dom. Åh gud, vad snygga dom var! Plötsligt märkte jag en hand vifta framför mitt ansikte. Jag tittade upp  och där stog Harry och fnissade. Jag dog av skam. Jag ville bara komma där ifrån, och det fick jag också. För Olivia drog med mig till "det lilla rummet" där alla handdukar och filtar var förvarade. Jag följde med och tittade bara ner i golvet när vi gick ut därifrån.

 

Harrys POV

 

 Jag såg hur tjejerna lämnade huset för att hämta oss något att värma oss i. Jag kände att jag nu hade min chans att ställa frågan jag velat ställa under tiden vi hade varit här.

-Soooo, what do you think of the girls?

-They are very nice! hörde jag Liam svara direkt.

-And gorgeous! la Zayn snabbt till. Vi alla skrattade lite men vi hållde ändå med. Mer än så hann vi faktiskt inte säga för sen tjejerna kom in rusande med säkert 15 filtar och handdukar. De la ner alla filtar och handdukar i en hög och sa att vi fick plocka lite hur som helst. Och vi alla kastade oss över högen samtidigt, alla skrattade högt! Sen när vi hade slutat kriga om filtarna och när vi hade satt oss bekvämt så började vi plötsligt få det ganska långtråkigt.

-What do you wanna do? frågade då Amy som om hon kunde läsa mina tankar!

-I know! hörde vi plötsligt Louis tjuta ut.

-Tell us, but please in a normal tone. sa så Liam.

-Okay, Let us play, truth or dare! Ingen verkade neka eller något och det verkade faktiskt som en bra idé att lära känna varandra också. Så Det fick det bli!

Let's start! sa jag med mycket nyfikenhet om hur kvällen skulle bli.

 


Hoppas ni tyckte om delen, även fast den var ganska kort! Men det är såhär att jag har råkat radera det jag skrivit hela 2 gånger! Så Ni får nöja er med detta sålänge. Men jag hoppas i alla fall att vi hinner publicera nästa del redan imorrn! :)



Kommentarer
Catie

Ny läsare :) Hittade eran blogg genom endlesslove (:

Svar: Åh, vad kul det är att redan ha fått en ny läsare! :) Och vi som driver denna blogg läser också endless love :) Visst är den bra? /Hanna
LittleThings

2012-11-04 @ 07:47:51
Eloise

Ni är bäst ^^

Svar: Tack tack Ello !! ;D
LittleThings

2012-11-05 @ 13:10:23
Eloise

Skitbra ! Lägg till en Eloise i bloggen också... ;D
Haha kramar ;)

Svar: Man tackar ;) Och vi får se om det kommer in en Eloise... ;)
LittleThings

2012-11-05 @ 13:17:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

littlethingsff.blogg.se

Olivia är från Göteborg och är 17 år gammal. Hon bor i en villa med sin mamma, pappa, störiga brorsa och halv gulliga lillasyster. Hon har det mesta hon behöver, det vill säga ett piano, en gitarr och annan inspelnings utrustning. Amy är också 17 och bor i en likadan villa på Olivias gata. Hon bor där med sin mamma. Hon har inga syskon så därför tar hon gärna hand om Olivias. Hon gillar att dansa och har hjälpt Olivia i många lägen.

RSS 2.0